Pages





Friday 16 April 2010

Morgeninspirasjon og ny side

Jeg fikk en liten luftetur i morges og følte meg plutselig veldig inspirert. Det var deilig vær og solen tittet allerede frem.

En av tingene jeg fikk se på spaserturen var disse fine fargene.




Jeg har nå lagt til en ny side i egen fane ved siden av "HOME" under blogg tittelen. Her skriver jeg litt om hva jeg ønsker å gjøre fremover innenfor øko/etiske- eller andre temaer som jeg synes er intressante.

Riktig god helg!

PS: Dersom noen vil gjette på hvor dette er, så er det bare å kommentere ;)

2 comments:

Nanne said...

Nydelige farger! Får meg til å tenke på sommer, blå himmel og solnedgang....mmmmmm!

Linn said...

Hei:)
I like your new pages widget - and what you are planning:)
I think writing in English is a good idea. You will reach more people,and faster...

I will stay tuned to see what you come up with:)

Have a nice day - SP

Post a Comment