Pages





Monday 15 March 2010

Økologisk Hupleie | O.N.E. Dagkrem

Min hud har ikke vært helt fornøyd i vinter og reagert på både den ene og den andre måten. Den ble først og fremst veldig tørr som resulterte i at det sved, ble rødt og føltes ubehagelig når kremer og renseprodukter ble påført huden.

Etter å ha lest en del artikler om alle giftigte og potensielt giftige stoffer vi smører på bestemte jeg meg for å prøve et par nye produkter. Det startet med en tur på apoteket hvor jeg endte opp med en dagkrem for sensitiv hud deres nye økologisk sertifiserte linjen o.n.e.

Kremen pumpes ut av beholderen. Den er myk og ganske lett å påføre. Med tanke på at den fungerer for tørr og vinterskadet hud er den mye mindre fettete enn mange andre slike kremer. Den lukter så og si ingenting og trekker raskt inn i huden. Min hudtype er nokså tørr med litt blankt i t-sonen til tider. Jeg tror ikke at denne kremen vil trekke like godt inn i sommerhud, men den er kjempefin å bruke på vinteren.




Karakter: 4/6

0 comments:

Post a Comment