Pages





Wednesday 17 March 2010

Bevisste bloggere


Jeg ønsker å formidle hvordan vi kan ta bevisste og mer reflekterte valg i hverdagen. Derfor kommer jeg til å legge ut vurderinger av ulike produkter som jeg tester samt omtaler og beskrivelser av cafeer, restauranter og lignende.

Mitt hovedpoeng er ikke å være belærende, men en inspirasjon til andre som har lyst til å gjøre noen små endringer i livet sitt. Radikale forandringer er ikke lett å gjennomføre, og ikke engang ønskelige for de fleste av oss. Derfor så gjøre jeg et forsøk på å finne en gylden middelvei.

Dette blir en blanding av en økologisk blogg og en blogg som fokuserer på etisk handel og livsstil.

2 comments:

Nanne said...

Hei Maya!

Nå ser jeg jo hvorfor du likte N.E.E.T. så godt! Interessant tema på bloggen din, jeg har faktisk hatt noen tanker selv om etisk livsstil, uten at jeg egentlig har kommet så langt som til å gjøre så mye ut av det. Jeg holder på å bytte ut hudpleieproduktene mine med produkter som ikke er dyretestet, det teller kanskje litt? Legger meg til som følger, jeg, og gleder meg til å følge med på bloggen din!

Linn said...

Hi:)
I really like your idea:)
It is original...very cool...

Have a nice day - SP

Post a Comment