Pages





Monday 12 April 2010

Beautiful Blogger Award!



Blogg award..? Oj så gøy!

Jeg er veldig ny i blogg verden og litt treg...

Oppdaget nå, etter en liten pause fra datamaskinen at jeg har fått min første award fra Nanne. Hun er den første som la igjen en kommentar på bloggen min og det var jeg selvfølgelig veldig glad for! Nanne har forøvrig en kjempefin blogg (som jeg vanligvis følger med på).






Det følger noen regler med denne blogg award nominasjonen;

1. Takk den personen som nominerte meg til awarden.
2. Kopier awarden til bloggen min.
3. Linke til personen som nominerte meg til awarden.
4. Skrive 7 interessante ting om meg selv.
5. Nominere 7 andre bloggere til awarden.


------------------------------------------------





1. Tusen takk Nanne! Dette var veldig artig.


2. Det er gjort.


3. Nanne’s dagbok. Kjempefin blogg!


4.
5. Nominere 7 andre bloggere til awarden
  • Jeg har nesten alltid en kopp te i nærheten. Nå er det Hvit øko te fra Qi.
  • Av musikk så følger jeg for tiden med på fremgangen til den Colombianske gruppa Chocquibtown.
  • Den siste boka jeg ble ferdig med var "The Lollipop Shoes" skrevet av Joanne Harris.
  • Jeg kjøpte vaskenøtter for flere uker siden men har fremdeles ikke testet de ut. (Fy!)
  • Maya (Maja) er et av mine (familie)kallenavn.










1 comments:

Linn said...

Tusen takk:)
Dette var veldig hyggelig...

Ha en fin dag - SP

Post a Comment